Nie będę ukrywać – uwielbiam modę. Ale nie chodzi mi o chwilowe trendy, które przeminą po jednym sezonie. Cenię sobie klasykę, ponadczasowy styl i… wygodę. Dlatego, kiedy odkryłam polską markę PG Clothes, od razu wiedziałam, że to coś dla mnie.
PG Clothes to dzieło Kasi Milczarkiewicz, kobiety, która wie, czego nam, kobietom, potrzeba. Jej pasja do mody i dbałość o szczegóły widać w każdym projekcie. Ta marka to kwintesencja miejskiego stylu – dla pewnych siebie, zmysłowych kobiet, które chcą czuć się dobrze w każdej sytuacji. A przecież każda z nas ma takie dni, kiedy z jednej strony marzy o eleganckim garniturze, a z drugiej… o wygodnym dresie. I właśnie PG Clothes pokazuje, że jedno nie wyklucza drugiego!
uslugi
Katowice
Wykonam makijaż na ślub
450.00
PLN
nieruchomosci
Warszawa
Wynajmę mieszkanie 55 metrów
2,300.00
PLN
uslugi
Warszawa
Profesjonalne sprzątanie domów i biur
250.00
PLN
Co najbardziej podoba mi się w tej marce? Przede wszystkim komfort i uniwersalność. Kiedy przeglądałam kolekcję, zauważyłam, że wystarczy kilka rzeczy, by stworzyć kilkanaście różnych stylizacji. Garnitur do pracy? Idealny. Dres na luźne spotkanie z przyjaciółmi? Jeszcze lepszy! A wszystko w kapsułowym wydaniu, co sprawia, że nie muszę zastanawiać się godzinami, co założyć – wszystko do siebie pasuje.
Cenię sobie też fakt, że PG Clothes to polska marka, a wszystkie ubrania powstają w lokalnych szwalniach. Wiedza, że wspieram polski biznes, jest dla mnie bardzo ważna. Dodatkowo, jakość ubrań jest naprawdę rewelacyjna – każdy szew, każdy detal jest dopracowany, co daje mi pewność, że te rzeczy posłużą mi na długo.
Nie mogę też nie wspomnieć o filozofii marki – inspiracją są same klientki. To my, kobiety, pokazujemy, że moda nie ma ograniczeń. Możemy być eleganckie, zmysłowe, a jednocześnie czuć się swobodnie i pewnie we własnej skórze.
PG Clothes to dla mnie coś więcej niż ubrania. To styl życia, który pozwala mi być sobą każdego dnia – bez względu na to, czy wybieram się na ważne spotkanie, czy spędzam dzień w domu. I za to kocham tę markę!
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU PONIŻEJ REKLAMY
Reklama
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU PONIŻEJ REKLAMY
Reklama