Connect with us

mGaska.pl

mGaska.pl

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Media

Styl lat 70. w nowoczesnym wydaniu – Press Day JEMIOL oczarował gwiazdy i miłośników mody

Reklama

Promowane firmy

Zobacz wszystkie

Press Day marki JEMIOL to wydarzenie, na które czekałam z niecierpliwością. Wiedziałam, że Łukasz Jemioł jak zawsze przygotuje coś wyjątkowego, ale to, co zobaczyłam, przerosło moje oczekiwania. Nowa kolekcja inspirowana latami 70. to prawdziwa oda do mody tamtych czasów, ale w nowoczesnym, świeżym wydaniu. Uwielbiam styl boho chic, a w tej kolekcji wszystko idealnie się ze sobą komponowało – zwiewne sukienki, szerokie jeansy, romantyczne topy i plisowane spódnice. Nie mogłam oderwać wzroku od pięknych akcesoriów, zwłaszcza zdobionych frędzlami torebek i zamszowych shopperów, które dodawały każdej stylizacji lekkości i swobody.

Gdy tylko weszłam do Rotundy PKO Banku Polskiego, od razu poczułam atmosferę wyjątkowego wydarzenia. To miejsce, pełne historii i nowoczesnego designu, było idealnym tłem dla tej kolekcji. Na każdym kroku spotykałam znajome twarze – zarówno przyjaciółki z branży, jak i gwiazdy, które jak ja przyszły zobaczyć nowości JEMIOL. Widać było, że wszyscy są zachwyceni, a rozmowy krążyły wokół pięknych kolorów kolekcji – od pastelowego baby blue po głęboki brąz mocha i szafranowy żółty. Te barwy idealnie współgrały z naturalnymi tkaninami, które były nie tylko eleganckie, ale i wygodne.

Jednym z najważniejszych momentów wieczoru była prezentacja kampanii, którą przygotowano w słonecznej scenerii Madery. Klimatyczne zdjęcia i filmy w modernistycznych wnętrzach podkreślały ducha kolekcji i inspirowały do tworzenia własnych stylizacji. Łukasz Jemioł jak zawsze dopracował każdy detal, a jego obecność na wydarzeniu sprawiła, że można było porozmawiać z nim osobiście i dowiedzieć się, skąd czerpał inspiracje. Uwielbiam ludzi, którzy z pasją opowiadają o swojej pracy, a on zdecydowanie do nich należy.

Nie mogę też nie wspomnieć o atmosferze wydarzenia. Organizacja była na najwyższym poziomie, co było widać w każdym szczególe. O wygodę zaproszonych gości zadbał Lexus Warszawa Radość, a całość dopełniała wspaniała oprawa beauty. Perfumeria Sephora zatroszczyła się o seventisowy makijaż modelek, a Wella Professionals o ich fryzury, które idealnie pasowały do stylu kolekcji. Na dodatek serwowano wyborne wino Sainte Marguerite En Provence, które sprawiło, że wieczór był jeszcze bardziej wyjątkowy.

To wydarzenie było dla mnie nie tylko okazją do podziwiania mody, ale także cudownym czasem spędzonym wśród inspirujących ludzi. Rozmowy, śmiech, wspólne zdjęcia i wymiana wrażeń sprawiły, że czułam się jak na spotkaniu z najlepszymi przyjaciółkami. Moda to coś więcej niż ubrania – to emocje, wspomnienia i ludzie, których spotykamy na swojej drodze. Press Day JEMIOL przypomniał mi, jak piękne może być celebrowanie stylu i wspólnej pasji do mody. Już nie mogę się doczekać, aż te ubrania trafią do butików, bo wiem, że wiele z nich znajdzie się w mojej garderobie!

Dziękujemy, że przeczytałaś/łeś nasz artykuł do końca. Możesz przejść na stronę główną, wejść na naszą stronę na Facebooku, zasubskrybować nas na Instagramie lub posłuchać na Spotify i YouTube. A spragnionych emocji zapraszamy na mNewsy.pl.

Reklama

Aktualne oferty pracy

Zobacz wszystkie
Kraków
5000-7000 PLN
part-time
Zobacz więcej
Warszawa
5000-7000 PLN
full-time
Zobacz więcej
Poznań
5000-7000 PLN
full-time
Zobacz więcej

Właścicielka mgaska.pl. Ten portal to spełnienie mojego marzenia o stworzeniu przestrzeni, która będzie prawdziwym azylem dla każdej z nas.


Reklama

Więcej w Media

×